اجاره خودرو هاي ايراني و خارجي اجاره خودرو هاي ايراني و خارجي .

اجاره خودرو هاي ايراني و خارجي

كرايه خودرو بدون راننده

رو هاي ايراني و خارجي بدون راننده, اجاره خودروهاي تشريفاتي, كرايه ماشين هاي لوكس,اجاره ون و اجاره ماشين عروس از خدمات اين مجوعه مي باشد. اجاره خودرو با شرايط عالي بدون وقت گير بودن با مناسب ترين قيمت در همه فصول سال با شرايط بسيار عالي مناسب براي همه افراد و قشرها، ولي در اجاره خودرو اينگونه نيست و در بيشتر موارد حالتي تشريفاتي دارد كه نياز به اجاره خودرو بدون راننده است و بيشتر درخواست كننده ها نيز خودرو را بدون راننده اجاره مي كنند.  در حال حاضر در شهرهاي بزرگ مثل تهران، اصفهان و شهرهاي شمالي كشور صنعت اجاره خودرو و كرايه خودرو به ويژه اجاره خودرو بدون راننده متداول شده و مشتريان زيادي را به سوي خود جذب كرده است.
موارد اجاره خودرو
مشتري ها به دلايل مختلفي اقدام به اجاره يا كرايه خودرو  مي كنند. افرادي هستند كه براي تعطيلات خود يا براي رسيدگي به كارهاي شركت خود و يا براي انجام مامويت هاي كاري محول شده به آنها، يا براي برگزاري جشن هاي عروسي درخواست اجاره و كرايه خودرو مي كنند. برخي از افراد نيز به خاطر اينكه نمي توانند ماشين هاي لوكس و تشريفاتي را براي هميشه خريداري كنند براي مدت كوتاهي اقدام به اجاره و كرايه خودروهاي لوكس و مدرن مي كنند. از اجاره خودرو مي توان در صنعت نقل و انتقال مسافران بين شهري و انتقالات رايج بين فرودگاه نيز كمك گرفت.
تفاوت اجاره ها در چيست؟
تنها تفاوتي كه بين اجاره خودرو و اجاره ماشين از آژانس ها وجود دارد در چگونگي در اختيار داشتن ماشين اجاره شده است. معمولا آژانس ها، خودرو را با راننده در اختيار درخواست كننده مي گذارند اما شركت هاي اجاره خودرو هم با راننده و هم بدون راننده اقدام به اجاره خودرو مي كنند. اما بايد توجه كنيد كه اجاره خودرو در شركت هاي مورد نظر شامل خودروهاي تشريفاتي و لوكس مي شود كه كرايه آنها نمي تواند در آژانس ها منطقي باشد و مسلما متقاضيان زيادي نيز نخواهد داشت در آژانس ها بيشتر مسافران افرادي عادي هستند كه مي خواهند براي نقل و انتقال جزيي بين شهري خود خودرويي را كرايه كنند و به مسير خاص خودشان برسند.
كرايه هاي تشريفاتي و لوكس
اگر شما مسافر يا مهمان خارج از كشوري داريد مي تواند او را با ماشين هاي تشريفاتي و لوكس در سطح شهر و كشور استقبال و يا بدرقه و يا اينكه به گردش ببريد. شما براي كارهاي اداري و شركتي و قرارهاي كاري نيز مي توانيد از اين ماشين ها استفاده كنيد تا كلاس كاري تان بالا برود. براي همه اين موارد مي توانيد هم كرايه خودرو  با راننده و هم اجاره خودرو بدون راننده را سفارش بدهيد.
موارد اجاره خودرو
مدارك لازم
اجاره خودرو ويژه يا كرايه خودرو در مدت زمان معين شده اي انجام مي شود و شما بايد براي هماهنگي چند روز از قبل اجاره خودرو مورد نظرتان را بدهيد تا در زمان موردنظر شما خودرو براي استفاده شما آماده باشد.  شركت اجاره خودروي ما در هر لحظه اي از سال آماده ارائه خدمات به شماست.  قراردادهاي كرايه خودرو به صورت روزانه، هفتگي و حتي ماهيانه و سالانه بسته مي شود و اجاره خودرو در زمان هاي طولاني داراي تخفيف هاي ويژه اي است.
كرايه ماشين در تهران
ضمانت كرايه ماشين يا اجاره خودرو فقط يك فقره چك و پول نقد (پيش پرداختي) يا سند ملكي يا تحويل يك ماشين ايراني است كه با توجه به درخواست خودروي موردنياز مشتري مورد ارزيابي قرار مي گيرد. در صورتي كه خودرو و ماشين خودتان را با راننده اجاره و كرايه كنيد احتياجي به هيچ ضمانتي نمي باشد و مسئوليت خودرو با خود راننده است مطلب اجاره ماشين عروس رو بخوانيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۱:۲۸ توسط:مريم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :